Žádné produkty
Strom života z láskyplného růženínu přináší lásku, něhu a trpělivost......
Tato třešeň na krásném růženínu je vhodná do každého domova, kde rozzáří...
Tato třešeň na krásném růženínu je vhodná do každého domova, kde rozzáří...
Tato třešeň na krásném růženínu je vhodná do každého domova, kde rozzáří...
Tato třešeň na krásném růženínu je vhodná do každého domova, kde rozzáří...
Larimarová sada šperků s lapačem snů. Netradiční, roztančený, letní...
Stromeček štěstí vyrostl na českém jaspisu hřejivé barvy a jeho posláním...
1) Veškeré reklamace směřujte, prosím, na email: lucie@tvorilov.cz
V něm uveďte Vaše jméno a příjmení, e-mail, telefonní číslo, číslo faktury,
dále sdělte důvod reklamace.
2) Reklamované zboží následně odešlete na moji adresu:
Lucie Zacpalová, Kolaje 33, 28904 Kolaje
Zboží zašlete jako doporučený dopis/balík. Zboží nezasílejte formou dobírky - nebude převzato!
Spolu s reklamovaným výrobkem zašlete i kopii či originál faktury.
3) Jakmile zboží obdržím, Vaše zboží opravím nebo vyměním, popřípadě vrátím finanční prostředky - nejpozději však do 14 dnů.
Finanční prostředky nebudou vráceny dříve, než-li dojde k doručení reklamovaného zboží
Kupující nese přímé náklady na vrácení zboží
4) Pokud však prodejce při prohlídce reklamovaného předmětu zjistí vady, které jsou v rozporu se zárukou (záruka se nevztahuje na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží), nebude kupujícímu reklamace uznána a reklamovaný předmět bude vrácen zpět kupujícímu. V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat kupujícímu částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.
5) Pokud se kupující rozhodne reklamovat zboží z důvodu poškození během přepravy, je povinen tuto skutečnost oznámit nejpozději do 24h od převzetí balíčku. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a sepsat s ním protokol o poškození zásilky. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky doporučuji kupujícímu zásilku od přepravce nepřebírat. Upozornění na tento případ reklamace je kupujícímu sdělen již v emailu o "odeslání zboží".
Podrobnosti o reklamaci a právu z vadného plnění najdete v Obchodní podmínky.