Žádné produkty
Lapač slunečních paprsků v krásném zářivém provedení. Křišťál je silným...
Stromeček štěstí vyrostl na třpytivém kalcitu hřejivé barvy a jeho...
Strom života plný síly. Jeho posláním je dodat energii, sílu a radost do...
Stromeček štěstí vyrostl na třpytivém fluoritu a jeho posláním je...
Jak rozproudit energii ve vašem domově? Pusťte si do něj víc slunečních...
Tato třešeň na krásném růženínu je plná zlomků růženínu a křišťálu -...
Tento silně očišťující a podporující strom na krásné křišťálové geodě je...
1) Veškeré reklamace směřujte, prosím, na email: lucie@tvorilov.cz
V něm uveďte Vaše jméno a příjmení, e-mail, telefonní číslo, číslo faktury,
dále sdělte důvod reklamace.
2) Reklamované zboží následně odešlete na moji adresu:
Lucie Zacpalová, Kolaje 33, 28904 Kolaje
Zboží zašlete jako doporučený dopis/balík. Zboží nezasílejte formou dobírky - nebude převzato!
Spolu s reklamovaným výrobkem zašlete i kopii či originál faktury.
3) Jakmile zboží obdržím, Vaše zboží opravím nebo vyměním, popřípadě vrátím finanční prostředky - nejpozději však do 14 dnů.
Finanční prostředky nebudou vráceny dříve, než-li dojde k doručení reklamovaného zboží
Kupující nese přímé náklady na vrácení zboží
4) Pokud však prodejce při prohlídce reklamovaného předmětu zjistí vady, které jsou v rozporu se zárukou (záruka se nevztahuje na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží), nebude kupujícímu reklamace uznána a reklamovaný předmět bude vrácen zpět kupujícímu. V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat kupujícímu částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.
5) Pokud se kupující rozhodne reklamovat zboží z důvodu poškození během přepravy, je povinen tuto skutečnost oznámit nejpozději do 24h od převzetí balíčku. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a sepsat s ním protokol o poškození zásilky. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky doporučuji kupujícímu zásilku od přepravce nepřebírat. Upozornění na tento případ reklamace je kupujícímu sdělen již v emailu o "odeslání zboží".
Podrobnosti o reklamaci a právu z vadného plnění najdete v Obchodní podmínky.