Žádné produkty
Drúza krystalů kalcitu, krásný estetický kousek. 1 607 g g Dostanete...
Drúza krystalů galenitu s pyritem, krásný estetický kousek. 143 g...
Strom života z posilujícího unakitu přináší podporu osobního růstu,...
Jednoduchý, jemný náramek ze zlomků serafinitu. V jednoduchosti je krása...
Set sedmi náramků z minerálních zlomků sladěných k sobě dle barev pro...
Strom života z ochranného jadeitu, který dle tradic přináší štěstí a...
Jemné a jednoduché náušnice z růženínů broušených do tvaru srdíček....
Energetické čakrové náušnice pro harmonizaci a soulad těla, mysli a...
Andělka v podobě lesní žínky. Z jadeitu, který přitahuje lásku, chrání...
Nejen pro klid a rovnováhu je vhodný tento pestrobarevný australský...
Krásný jemný, ale zároveň silně pozitivní náramek z jantarových zlomků....
Strom života z posilujícího unakitu přináší podporu osobního růstu,...
Čakrový Stromovus je plný energie, plný života, ze sedmi minerálů pro...
Stromeček štěstí vyrostl na surovém fluoritu. Jeho větve nesou zlomky...
Stromeček štěstí vyrostl na tromlovaném růženínu. Jeho větve nesou...
Strom života z ochranného růženínu s troškou rutilu přináší ochranu a...
1) Veškeré reklamace směřujte, prosím, na email: lucie@tvorilov.cz
V něm uveďte Vaše jméno a příjmení, e-mail, telefonní číslo, číslo faktury,
dále sdělte důvod reklamace.
2) Reklamované zboží následně odešlete na moji adresu:
Lucie Zacpalová, Kolaje 33, 28904 Kolaje
Zboží zašlete jako doporučený dopis/balík. Zboží nezasílejte formou dobírky - nebude převzato!
Spolu s reklamovaným výrobkem zašlete i kopii či originál faktury.
3) Jakmile zboží obdržím, Vaše zboží opravím nebo vyměním, popřípadě vrátím finanční prostředky - nejpozději však do 14 dnů.
Finanční prostředky nebudou vráceny dříve, než-li dojde k doručení reklamovaného zboží
Kupující nese přímé náklady na vrácení zboží
4) Pokud však prodejce při prohlídce reklamovaného předmětu zjistí vady, které jsou v rozporu se zárukou (záruka se nevztahuje na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží), nebude kupujícímu reklamace uznána a reklamovaný předmět bude vrácen zpět kupujícímu. V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat kupujícímu částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.
5) Pokud se kupující rozhodne reklamovat zboží z důvodu poškození během přepravy, je povinen tuto skutečnost oznámit nejpozději do 24h od převzetí balíčku. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a sepsat s ním protokol o poškození zásilky. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky doporučuji kupujícímu zásilku od přepravce nepřebírat. Upozornění na tento případ reklamace je kupujícímu sdělen již v emailu o "odeslání zboží".
Podrobnosti o reklamaci a právu z vadného plnění najdete v Obchodní podmínky.