Žádné produkty
Tato třešeň na krásném růženínu je vhodná do každého domova, kde rozzáří...
Lapač slunečních paprsků v krásném zářivém provedení, v odstínech...
Unikátní náhrdelník z chirurgické ocele s přívěskem v podobě lapače...
Strom štěstí vyrostl na krásném českém zkamenělém dřevě - nese tak v...
Stromeček štěstí vyrostl na krásném českém jaspisu ... Korunu má z...
Stromeček štěstí vyrostl na krásném velkém tromlovaném jaspisu ......
Stromeček štěstí vyrostl na krásném achátu ... Korunu má z veselého...
Stromeček štěstí vyrostl na krásném achátu ... Korunu má z veselého...
Stromeček štěstí vyrostl na krásném českém krápníku... Korunu má z...
Stromeček štěstí vyrostl na krásném českém ametystu ... Korunu má z...
Strom života plný síly. Jeho posláním je dodat podporu, štěstí,...
Unikátní náušnice z chirurgické ocele s přívěsky v podobě lapače snů....
Unikátní náhrdelník z chirurgické ocele s přívěskem v podobě lapače...
Výrazný náhrdelník s přírodním korálem. Netradiční, velmi krásná a...
Strom života z uklidňujícího jaspisu přináší štěstí a klid ... Těmto...
Strom života z povzbuzujícího korálu přináší štěstí a ochranu ... Těmto...
1) Veškeré reklamace směřujte, prosím, na email: lucie@tvorilov.cz
V něm uveďte Vaše jméno a příjmení, e-mail, telefonní číslo, číslo faktury,
dále sdělte důvod reklamace.
2) Reklamované zboží následně odešlete na moji adresu:
Lucie Zacpalová, Kolaje 33, 28904 Kolaje
Zboží zašlete jako doporučený dopis/balík. Zboží nezasílejte formou dobírky - nebude převzato!
Spolu s reklamovaným výrobkem zašlete i kopii či originál faktury.
3) Jakmile zboží obdržím, Vaše zboží opravím nebo vyměním, popřípadě vrátím finanční prostředky - nejpozději však do 14 dnů.
Finanční prostředky nebudou vráceny dříve, než-li dojde k doručení reklamovaného zboží
Kupující nese přímé náklady na vrácení zboží
4) Pokud však prodejce při prohlídce reklamovaného předmětu zjistí vady, které jsou v rozporu se zárukou (záruka se nevztahuje na opotřebení a vady vzniklé používáním zboží), nebude kupujícímu reklamace uznána a reklamovaný předmět bude vrácen zpět kupujícímu. V případě neoprávněné reklamace má prodávající právo naúčtovat kupujícímu částku odpovídající účelně vynaloženým nákladům na reklamační postup.
5) Pokud se kupující rozhodne reklamovat zboží z důvodu poškození během přepravy, je povinen tuto skutečnost oznámit nejpozději do 24h od převzetí balíčku. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci a sepsat s ním protokol o poškození zásilky. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky doporučuji kupujícímu zásilku od přepravce nepřebírat. Upozornění na tento případ reklamace je kupujícímu sdělen již v emailu o "odeslání zboží".
Podrobnosti o reklamaci a právu z vadného plnění najdete v Obchodní podmínky.